søndag den 3. februar 2013

Februar Udfordring Dag 3 - Vandmarmorering


Så er det blevet tid til dag 3 i februar-udfordringen. Idag har jeg lavet vandmarmorering må mine negle. Jeg har brugt det skønne sæt vi har fået fra Rio, hvor alt man skal bruge er i en æske. Læs mere om det her.
Idag havde jeg ikke lyst til en masse farver på mine negle. Jeg følte mig slet ikke i humør til at have en farvebombe på neglene, men så er det jo heldigt, at man sagtens kan lave lækre negle i mere afdæmpede farver. Jeg har brugt sort og hvid til min vandmarmorering.
Hvis der sidder nogen derude og tænker, at de også gerne ville prøve vandmarmorering, men tror at det er for svært. Så er der ikke andet at sige end kom så igang ;) Man skal næsten ikke bruge noget, og vi har lavet en guide til hvordan man gør.
Guide til vandmarmorering



Deltager du også i udfordringen? Tilmeld dit bloglink her/Participating in the challenge? Submit you blogurl here:





2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er blevet virkelig flot!

Jeg er nu ikke helt enig i, at det ikke kan være svært, hehe. Har skrevet et par indlæg om det på min nyopstartede blog - er selv meget ny indenfor at dekorere negle :)

Tak for kigget og god aften.

Hilsen Hanne
http://blog-hanne.blogspot.dk/

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Hej Hanne

Det var da ærgerligt at du ikke altid har haft held med det. :/
Jeg kigger lige forbi din blog :) Det er altid hyggeligt med endnu en som blogger om neglelak :)

Mvh Maja

Send en kommentar