søndag den 31. marts 2013

Påskenegle med Isadora nyheder.


Isadora har skønne forårs pasteller på gaden. 5 Grafitti og 5 alm creme lakker (Grafitti er Isadora's udgave af krakkelerings neglelak), men jeg har kun testet 2 af creme lakkerne. (dem der ligger ned).

Fra venstre (oppe): Cotton (sart lyserød næsten hvid, Mint (sart græs grøn), Soap (lys lilla), Fresh (lys himmelblå), Linen (hvid). Fra venstre (nede): Bardot Pink (en blanding mellem lyserød og lilla), Meadow (pastel grøn).

Udover disse creme lakker er der også disse:

billede: isadora.com

Med disse pasteller fra Isadora har jeg lavet lidt påske negle, da jeg synes det passer perfekt til forår og påske. Jeg har malet begge creme lakker på hver negl (halvt af hver) og så en af hver Grafitti over neglene. Jeg har brugt en ny 6-i-1 lak fra Isadora som base og toplak. Som i øvrigt kan anbefales som toplak. Jeg kan nemlig både lide konsistensen og penslen.



Først og fremmest, må jeg sige, at jeg troede, at krakkelerings trenden var slut og forventede ikke at der kom nye af slagsen, men da Isadora er et svensk marked og jeg ikke kender til hvad der hitter derovre, så skal jeg ikke gøre mig for klog på den slags. Jeg kan dog godt lide farverne, især på den lilla, grønne og blå. Den lyserøde ligner for meget den hvide efter min smag. Jeg må også indrømme, at jeg ikke er vild med alm toplak over krakkelerings lakker, jeg er mere til den matte finish. Det ligner lidt for meget klatter med alm toplak på. Herunder kan du se hvordan det ser ud med en mat toplak.



Det er altså helt utroligt hvor anerledes det ser ud med den matte toplak på. Det er faktisk ikke engang tosset :D Jeg har brugt min trofaste Essie Matte About You. Jeg er på nummer 2 flaske af stadset og må også hellere købe noget mere. Tænk hvis jeg løb tør!?

Jeg er absolut helt vild med Bardot Pink, den lyserøde/lilla creme lak som jeg har under og også den grønne pastel creme lak. Jeg skal helt klart vise Jer dem uden Grafitti på, og nu når vejret forhåbentlig vender, så bliver det med sollys på!

Isadora's lakker og andet makeup kan købes i Magasin og lakkerne koster 69 kroner.

Rigtig glædelig påske!

Sussi

(produkterne i dette indlæg er sendt til os til anmeldelse)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Søde farver men er ikke så vild med det der krakkelering på neglene :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Doing A Little Nailart by Astrid sagde ...

Super fine farver! :D bliver altid lidt glad når jeg ser krakkelerings lakker (selv om jeg ikke bruger dem meget) fordi det var dem der startede min neglelak interesse!

Send en kommentar