onsdag den 13. marts 2013

Pretty & Polished - Sand Art


Jeg er nok en af dem, der er blevet vild med og afhængig af Indie neglelak mærker. Et af de mærker som jeg elsker, er Pretty & Polished. Det er ikke kun pga de lækre farver, men også fordi de sælger mini udgaver af deres lakker, så man kan få flere forskelllige inden man når de 80 kroner (som man skal holde sig under, når man bestiller fra lange udenfor EU for at undgå ekstra omkostninger fra tolden).

Betty Nails er i gang med at lave en guide til Indie neglelak mærker, som du kan se HER!


Dagens neglelak er Sand Art og er en glitter i en klar base. Glitteren er små stykker i forskellige farver i et mat look. Jeg har vist den ovenpå Gosh - Yellow Doll. Der er ingen problemer med at påføre Sand Art. Glitteren fordeler sig perfekt på hele neglen og dette er kun 1 lag! Jeg glæder mig til at prøve de over andre farver og med evt en mat toplak ovenpå.


Du kan købe Pretty & Polished neglelak på deres Etsy butik, klik HER!


Du kan se de andre lakker jeg har fra Pretty & Polished ude i link listen til højre :D


Sussi

1 kommentarer:

Gabriela Becker sagde ...

Lindo! Amei suas unhas!
Esse glitter é perfeito!

http://esmalte-e-cor.blogspot.com/

Send en kommentar