onsdag den 20. marts 2013

Rimmel nyheder del 2.

Flere nyheder fra Rimmel. Fra venstre: Just Buy Me, High Energy, Rain Rain Go Away, Round and Round the Garden, og Shout Out Loud.

Jeg har fået lov til at teste 3 nyheder fra Lasting Finish (dem med hjerterne på) og 2 fra 60 seconds. De 2 lakker fra 60 seconds har en ekstra bred pensel og desværre havde den lysegrå Rain Rain Go Away en lidt skæv pensel. Det lykkedes dog at påføre neglelakken alligevel. De andre 3 har en alm størrelse pensel.


Just Buy Me (gul) var en anelse tynd og på billedet har jeg 3 lag og man kan stadig ane neglen igennem.
High Energy (koral) var super nem at påføre og farven dækkede ved 2 lag. En af mine favoritter af disse.
Rain Rain Go Away (grå/beige) Trods skæv pensel var påførslen fin og dækkende ved 2 lag. Pæn nuance til min hudfarve.
Round and Round the Garden (lys grøn/teal) Nem at påføre, dækkende ved 2 lag.
Shout Out Loud (grøn) Min favorit farve af alle 5 og dækkende ved 2 lag.

Alt i alt er det en blandet farvesammensætning, men der er både pang farver til sommeren og lidt mere sarte pasteller som også er på mode her til foråret. Lakkerne kan købes i Matas og hvor du ellers køber dine Rimmel lakker.

I morgen vil jeg vise jer de nye lakker fra Sally Hansen :D

Sussi

(produkterne i dette indlæg er sendt til os til anmeldelse)

0 kommentarer:

Send en kommentar