lørdag den 23. marts 2013

WellNails - Kicked Korean Elvis in the Nards


"Hey you guys, remember the time that Lily Kicked Korean Elvis in the nards?" (Charlotte som selv laver hendes egen neglelakmærke WellNails er inspireret af tv-serien "How I Met Your Mother" og alle hendes lakker er opkaldt efter afsnit eller replikker i serien).

Gæt hvem der var så heldig at vinde en ekstra neglelak fra WellNails? Ja, du gættede rigtigt - det var mig! Jeg havde bestilt et par lakker til mig selv og min amerikanske swap buddy Denise, da en venlig sjæl fortalte at jeg havde vundet lodtrækningen hos WellNails om at få en ekstra neglelak med i købet. Jeg valgte denne her, for den havde jeg kigget på et stykke tid. Jeg vil dog indrømme, at det er svært kun at vælge 1 neglelak hvis man besøger WellNails. Så hav det store dankort fremme når du klikker derind - KLIK HER!


Kicked Korean Elvis in the Nards er en neglelak med hvid base og røde og sorte glitter stykker i forskellige størrelser og former. Basen er lige tilpas gennemsigtig for at man kan se glitteret igennem lagene, det giver en dybde til lakken, som jeg er helt vild med. Jeg har dog lagt 2 lag Essie Blanc under for at få den til at dække helt. Man kan dog sagtens bruge den uden, men jeg ville spare lidt af lakken ved at snyde lidt. Jeg tror at man skal bruge 4+ lag for at få samme farvetæthed uden.


Jeg har kun positive ord for WellNails How I Met Your Mother kollektion og udover dette mærke er Charlotte begyndt på et nyt mærke, som hedder Foxy Paws. Jeg tester en af Foxy Paws lakkerne I'm Blue en af dagene (når solen kigger frem, det er nemlig en holo), men indtil da kan I da kigge forbi hendes web shop, hvor du også kan købe andre Indie lakker og neglegear. http://www.foxyfingertips.dk/

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar