torsdag den 25. april 2013

Kommende nyheder fra Ciaté


Fra uge 21 og i en begrænset periode kan man få fornøjelsen af at købe Ciaté's nyeste nail art sæt. Jeg glæder mig allermest til Chalkboard Manicure (billedet herover). Forestil dig dine negle med kridt tegninger på. Ciaté skriver om produktet.

Ciaté Chalkboard Kit indeholder:
1 mat sort Paint Pot neglelak, mini-kridt penne i 4 farver, mat top coat og lookbook.

Det er legende let:
1. Læg to lag mat, sort tavlelak på neglene.
2. Lad neglene tørre og dekorer med de medfølgende penne. Humør og anledning afgør, om det blot er en enkelt negl, der skal dekoreres - eller om alle neglene skal have sit personlige touch.
3. Fortvivl ikke, hvis du tegner forkert. Fjern blot med vand og tegn på ny.
4. Slut af med den medfølgende matte top coat.




Sættet kommer til at koste 225 kroner og kan købes i Magasin, Sephora, Magasin.dk og glambox.dk




Det andet sæt har jeg glædet mig til at prøve i et stykke tid. Jeg har folie liggende, men alligevel kunne jeg godt tænke mig at prøve dette sæt. Bare billedet alene får mig hooket. Ciaté skriver om produktet:

Inspireret af mode og Londons gadekunstnere har Ciaté skabt  Very Colourfoil Manicure™, som giver neglene et unikt skinnende og metallisk, cool grafitti look.
Very Colourfol Manicure™ består af en farvet Paint Poten folie-fikserende lim og en kuvert med Colourfoils - metallisk skinnende foliepapir i forskellige mønstre og i forskellige farver samt et hjul med plastnegle til at øve sig på. Alt hvad der skal til for hurtigt og nemt at kunne skabe sin egen unikke manicure derhjemme. Igen og igen - for sættet indeholder 30 stk. foliepapir.


Trin for trin guide – hurtigt og nemt:
1. Påfør 2 lag af den farvede Paint Pot og lad tørre.
2. Påfør den folie-fikserende lim på neglen – kun der, hvor der ønskes  Colourfoil folie.
Vent ca. 1 min. til limen bliver hvid.
3. Vælg et ark Colourfoil fra kuverten og sæt den godt fast på neglen med den blanke side opad.
Tryk hårdt ned på neglen.
4. Fjern foliearket i et hurtigt snuptag – og neglen har fået det flotteste metalskinnende mønster af den folie, som sidder tilbage på neglen.
5. Vær kreativ og skab unikke multifarvede mønstre ved at gentage trin 1-4 med andre Colourfoil mønstre. Eller giv blot halvdelen eller det yderste af neglen Colourfoil-effekt.
6. Afslut med Ciatés forseglende og styrkende Speed Coat Fast Dry Top Coat.




ColorFoil fås i 3 varianter og kommer til at koste 160 kroner og fås også i Magasin, Sephora, Magasin.dk og Glambox.dk

Husk først fra uge 21, dvs fra d. 20/5!

Rigtig Go Weekend!

Sussi

(billeder og forhandler tekst fra MildhPress)

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nøj hvor kunne jeg godt tænke mig det første sæt :D

Send en kommentar