onsdag den 29. maj 2013

Nail Art: Sommerfugle.

Fra venstre: China Glaze - Bermuda Breakaway, H&M - Blue My Mind, BarryM - Blueberry Icecream og værktøj.
 I dag vil jeg vise jer de sommerfugle negle jeg fik lavet i weekenden og som I fik et sneap peak på. Jeg blev helt inspireret af alle de fine dyre negle som Fælles Fredag gruppen lavede i fredags. Jeg har set mange andre rundt omkring i blogland og på Pinterest/Instagram lave sommerfugle mønstre og tænkte, at jeg ville prøve selv.

Jeg startede med en gradient/graduering med 3 blå farver. Jeg har brugt China Glaze - Bermuda Breakaway (mørkeblå), H&M - Blue My Mind (mellemblå) og BarryM - Blueberry Icecream (lyseblå). Jeg malede farverne på en svamp (køkbt i søstrene grene i deres malergrej afdeling) og duppede den på et stykke papir til farverne blev blandet før jeg duppede på neglene.

Herefter malede jeg de sorte streger med min Nail art pen fra Inglot og til sidst brugte jeg min hvide Konad speciellak og et lille dottingtool/prikværktøj. Jeg lod det hele tørre i ca 20 minutter før jeg kom toplak på. Jeg brugte Isadora 6 i 1.





1. Underlak og gradient/graduering
2. Sorte streger og hvide prikker
3. Toplak

Sussi

4 kommentarer:

AMajgaard sagde ...

Nej hvor ser det fint ud :)
Jeg har i lang tid haft dette design i tankerne, måske jeg snart burde prøve det :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak :D Jeg var faktisk overrasket over hvor "nemt" det var. Jeg er ellers ikke meget for denne slags projekter pga dårlig tålmodighed :D

Sussi

Katrine Mørk sagde ...

Kan den der svamp bruges flere gange eller er den svær at rengøre?

lauriestrode sagde ...

Åh nej, jeg kan da godt se, jeg behøver Bermuda Breakaway...super flotte sommerfugle, måske jeg skulle prøve free hand en anden gang *krammer sin Vivid Lacquer plade med sommerfugl*

Send en kommentar