torsdag den 30. maj 2013

Nail Art: Very Colourfoil Manicure af Ciaté (goodiebag)


I dag vil jeg vise Jer det ColourFoil Manicue sæt fra Ciaté som var i den GoodieBag vi fik til MildhPress eventet tidligere på måneden. Jeg vil også gerne vise Jer hvordan man kan bruge det og hvad der er i pakken.


I pakken som hedder Wonderland er der: 1 Neglelak fra Ciaté, en kuvert med lækre folie stykker, en lim, en manual og et hjul hvorpå man kan teste. Der findes flere forskelllige sæt, som har andre farver lakker og andre folier.


Her har jeg påført 2 lag af neglelakken der medfølger, som forresten hedder Cream Soda og er en drøm at påføre. Jeg elsker denne farve, synes den passer perfekt til min vinterblege hudfarve :D


Her venter jeg på at limen som jeg har penslet på hist og pist på neglene tørrer. Limen er mælkehvid når den bliver påført og bliver gennemsigtig når den er tør nok til at gå videre til næste trin.


Her har jeg kommet folien Feisty på, som er en rigtig lækker grøn farve. Man kommer folien på med bagsiden ned på neglen og trykker og til sidst hiver man det af igen, lidt ligesom når man vokser ben. ;P


Man kan komme flere lag ovenpå hinanden, så længe man kommer lim på og igen venter til det er tørt/gennemsigtigt. Her har jeg taget først Frost (sølv) og derefter Fizz på.



Og her er så det endelige resultat med toplak på. Det er desværre nødvendigt at komme toplak på, ellers vil neglene blive fyldt med nullermænd og andet godt pga limen. Desværre fjerner det lidt af holo effekten på foilen. Men jeg synes nu, at det stadig ser ret godt ud i solskin.


Her er fremgangsmåden som den står bagpå pakken.. Det er meget nemt at bruge og der er uendelig mange muligheder til at dekorere sine negle. Det eneste minus jeg har bemærket ved dette sæt er, at flasken med lim hurtigt bliver brugt op. Det er der heldigvis råd for, da der heldigvis er masser af folie i pakken. Man kan nemlig finde denne slags lim på f.x Ebay (søg evt på "nail art foil glue") til ingen penge.

Sussi

(sættet i dette indlæg er en gave fra Mildh Beauty Press)

3 kommentarer:

Rose sagde ...

Hej! Og tak for en god blog! :) Kan man bruge det folie her til at dække hele neglen? det ser næsten ud som om at det er for porøst til det og virker bedst til det lidt 'flage-agtige' loook?

SANNE sagde ...

Wow, for pokker da, det er flot. :)

Lisa sagde ...

Hvilken topcoat har du brugt?
Min Poshé gjorde mit lyserøde holofolie helt sølvapapirsagtig. Topcoaten fra Essence gjorde folien lyserøs/mat.

Blev utroligt skuffet..

Send en kommentar