torsdag den 9. maj 2013

Negleart: Forårs farver.



Dagens negle er en blanding af pasteller med et strejf af fransk manicure. Jeg har fundet nogle af mine pasteller frem, fordi jeg troede foråret var på vej, men så kigger man ud af vinduet i dag og ser, at det øser ned! Hvem har bestilt det vejr?

1. Først lagde jeg 2-4 lag af hver neglelak (da pasteller/lyse farver altid kræver lidt flere lag).
2. Så valgte jeg 3 negle som skulle have en fransk kant og 3 af de lakker, som dækkede med 1-2 lag).
3. Til sidst gav jeg hele molevitten en gang Seche Vite toplak, efter jeg havde ventet 5 minutter.

Til disse supernemme forårsnegle har jeg brugt følgende:

Fra venstre:

Isadora - Pink Bardot
Essie - Blanc
Isadora - Bella Vita
Isadora - Meadow
Ciaté - Loop de Loop

Isadora og Ciaté lakkerne er gaver fra MildhBeautyPress (Ciaté) og Isadora. 

Sussi

2 kommentarer:

Line sagde ...

Hvor er det fint! Det må prøves :)

Unknown sagde ...

Er vild med det! :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Send en kommentar