lørdag den 29. juni 2013

Appeal4 Anmeldelse Af Sommerneglelak

Så har jeg fået fotograferet alle de lækre lakker, jeg modtog for ikke så længe siden. Jeg har sådan glædet mig til at vise dem til jer. Først og fremmest vil jeg lige huske at pointere, at jeg selv fik lov at vælge de farver, jeg kunne tænke mig, så jeg går allerede ind i testen med en ide om, at jeg godt kan lide lakkerne.

Der ud over må jeg hellere lige starte med at brokke mig over vejret, som har været alt andet en venlig stemt over for billedtagning.
En ting som trækker lidt ned er, at jeg har glemt min toplak, så jeg har ingen mulighed for at give mine manicures den perfekte afslutning, de ellers fortjener (dumme mig).

Jeg modtog følgende lakker til at prøve: Tropical Crazy, Cream Hazel, Rosebay Dust, Tropical Milfoil og Sprinkles Starts. Så hvis I vil have et bedre indblik i de forskellige lakker, så læs endelig videre.


Tropical Crazy:
Antal Lag: 3
Farve: Turkis/Mint
Base: Shimmer
Mening: Jer som har læst med gennem længere tid ved, at jeg altid har forbehold overfor shimmerlakker. Det er sådan set ikke fordi de ikke kan være pæne, men det er ganske få jeg prøver, som jeg kan lide. Måske er det fordi jeg synes, der er sådan lidt discount/barnligt over dem, men jeg er før blevet positivt overrasket. Desværre falder den her ikke lige i min stil, jeg tror det hænger sammen med alle de mange farver der er i shimmeren, jeg tror at det havde været flottere, hvis den kun havde haft sølv shimmer i.


Cream Hazel:
Antal Lag: 3
Farve: Nude, beige/lysbrun
Base: Creme
Mening: Denne her havde jeg glædet mig rigtig meget til at prøve, jeg valgte den fordi, jeg gerne ville bruge den sammen med Rosebay Dust. Min ide var, at denne skulle være på hænderne og så skulle den lidt mørkere bruges på tæerne, det er stadig min plan, for den er godt nok lækker. Jeg synes, at nude-looket er rigtig fint, især til klassisk tøj eller når man er på arbejde.


Rosebay Dust: 
Antal Lag: 3
Farve: Brun
Base: Creme
Mening: Som skrevet under Cream Hazel, håbede jeg, at de matchede så godt, at de kunne bruges til at lave en fuld mani/pedicure. Lad mig lige indskyde at der altså ikke kommer billeder af mine tæer, så I får ikke den ønskede mani/pedicure at se ;). Farven er super flot, og jeg vil helt sikkert også bruge den på mine hænder, fordi den er det mørkere end Cream Hazel, ser den mere markant ud og ens negle får lidt mere karakter i stedet for at være neutrale.


Tropical Milfoil:
Antal Lag: 4
Farve: Mint
Base: Creme
Mening: Jeg har jo lidt en svaghed for mintfarvede neglelakker, og jeg tør næsten ikke skrive hvor mange mint-lakker jeg egentlig har, mest fordi jeg ved at min kæreste læser med, og antallet er vist blevet negligeret en smule i forhold til den nøgne sandhed ;). Jeg synes (selvfølgelig) at farven er fabelagtig. Den er super lækker og klæder min hudtone rigtig godt. Hvis jeg skal finde noget mindre positivt må det være at den kræver 4 lag for at være dækkende, og det har jeg simpelthen ikke tid til i hverdagen.


Sprinkles Starts: 
Antal Lag: 3 (!)
Farve:Sølv glitter med regnbue effekt
Base: Glitter
Mening: OH MY GOD! Jeg elsker den, jeg sidder allerede og overvejer om jeg skal anskaffe mig en reserve af denne farve, for hold nu fast hvor er den flot. I forhold til at det er en glitterlak, er det fantastisk at den dækker så flot efter 3 lag. Jeg kan rigtig godt lide hvordan der er forskellige størrelser af glitter i lakken, det giver den en rigtig flot dybde. Jeg er sikker på, at den også ville være rigtig flot over alle mulige andre farver. Det er det fantastiske ved glitterlakker, de kan bruges alene, men de kan så sandelig også bruges til at peppe selv de mest kedelige lakker op.

 - Maja

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Når i får sendt lakker til test er det så nogle i køber eller hvad? Undre mig bare :)

Send en kommentar