søndag den 2. juni 2013

Nail Art: Lørdags hygge.



I går efter Hannah blev lagt i seng, måtte jeg bare ud og nyde aftensolen med lidt neglelak (disse og et par kommende nye fra Rimmel), lidt koldt at drikke og det nye nummer af Nail It. Som vi har fortalt før, så var vi til et event hos MildhBeautyPress inde i København hvor vi fik en goodiebag med hjem. Der var bl.a denne lækre wasabi grønne neglelak fra Sally Hansen, som hedder Palm Treat, så den nuppede jeg lige med ud. Jeg ville have taget et par billeder af den alene, men glemte det inden jeg fik sat de første prikker. Prikkerne har jeg lavet med Barry M - Cobalt Blue, som er en dejlig pigmenteret mørkeblå creme lak. Jeg bruger tit Barry M lakkerne til dotting, nail art og stamping.




Jeg fik også læst udgave 2 af Nail It magasin, som jeg har købt et abonnement på. Jeg elsker alt hvad der har med neglelak at gøre, så jeg måtte bare også ha fingrene i det første magasin kun med neglelak, nail art osv. Jeg ville dog ønske at der var flere rigtige artikler i. Ikke nødvendigvis en masse tekst, men der er alt alt for mange reklamer i forhold til indhold. Jeg tror ikke jeg kommer til at forny det, desværre. Der er dog en masse nail art ideer jeg gerne vil prøve og inspiration.

Den næste uges tid skal jeg kun arbejde meget lidt, så jeg håber, at få en masse tid til at lave nail art og andet sjovt til bloggen. Maja er i eksamens stress, så hun kigger nok ikke så meget forbi her i juni. Vi har snart en Giveaway med lakker fra Appeal4, så kig forbi og kryds fingre for at vejret i juni bliver varmere og sommeren er her for at blive!

Rigtig go søndag!

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar