fredag den 7. juni 2013

Fælles Fredag: Inspireret af en film eller tv-serie..


Min inspiration til denne uges Fælles Fredag udfordring er fra tv-serien Glee, som jeg har brugt de sidste par uger på at se på Netflix (de 3 første sæsoner). Jeg har dog dedikeret denne manicure til Cheerios, navnet på de cheerleaders som er med i serien. Deres dragter er røde og hvide med sorte streger. Og deres pompom'er er hvide og røde, derfor glitteret på ringfingeren.

Jeg har brugt den røde neglelak fra Mavala, som hedder London til base. Den røde Liquid Sand lak fra OPI på pegefingeren (kan ikke huske navnet lige nu) og med lidt tape har jeg lavet striberne på langefingeren. Det blev desværre ikke så godt da lakken nåede at tørre inden jeg fjernede tapen, så den sad fast deri. Øv..

Næste uge er det tekstur. Det glæder jeg mig til :D

Sussi


4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg elsker bare glee, jeg er igang med at se 4 sæson! den skal du glæde dig til at se den er god! :D super fine negle jeg håbede på at dette var Cheerios negle da jeg så dem! :D

hilsen Astrid
nicenails-byastrid.blogspot.com

missheima♥ sagde ...

Det er altså også bare en rigtig god serie, har dog kun fået set de 2 sæsoner de har på Netflix. :-)

Rigtig flot gengivet iøvrigt :-D

Charlotte sagde ...

Er ikke hoppet på Glee, blev simpelthen så sur, da de lavede en dårlig cover version af en af mine yndlingssange, Let's Have a Kiki - oven i købet med en anden fave, SJP... Så det er blevet bandlyst... Men neglene er fine ;)

Sofie Amalie sagde ...

Ej hvor fint :) Jeg elsker også Glee, har samtlige albums der er blevet udgivet. Er også nået til sæson 4, har de 4 første afsnit liggende på computeren, men når hele familien ser med, så kan det være svært at finde tid :)

Send en kommentar