onsdag den 10. juli 2013

Anmeldelse: Sinful - Mint Apple.


Dagens neglelak er endnu en fra Sinful Colors og endnu en jeg har fået i mit swap fra USA. Sinful Colors er et meget billigt neglelak mærke og det kan købes hos fx CherryCulture.com. Der kan købes en del før man rammer de magiske 80 kroner trods alt.


Mint Apple:
Farve: Mint grøn
Base: Shimmer
Lag: 2
Mening: Jeg er VILD med Sinful's neglelakker. Til den pris (ca 2 dollars) kan man da ikke andet. Der er mere i, end en Depend og de fås i meget mere spændende farver. Jeg har måske 20 forskelllige grønne lakker og mindst halvdelen er mint grønne.. men jeg har ikke en der ligner denne i samlingen. Jeg er normalt ikke så vild med shimmer lakker, men denne her har den hvide shimmer, som jeg synes frisker lakken lidt op. Det er klart en sommer favorit. Måske man skulle prøve at lave watermarbling med den og Cinderella (den babyblå jeg testede i sidste uge).
Info: Kan købes i USA - Walgreens, CherryCulture, UK - Boots. Koster mellem 10 og 20 kroner stk.






Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar