fredag den 27. september 2013

Fælles Fredag: Splatter!


Dagens udfordring i Fælles Fredag er splatter. Jeg havde kun 20 minutter til at lave det hele og tage billeer, så det blev kun til en enkelt negl med splatter. Desværre, så jeg først på billederne, at jeg havde været lidt uheldig med kanten på lige den negl. Havde knækket den tidligere på dagen øv øv øv. Må i gang med min Rejuvacote igen. I kan se, at min lillefingernegl også er knækket for nyligt. Sikke noget møg. Heldigvis gror de nogenlunde hurtigt.

Jeg har brugt 2 af de nye lakker fra Appeal4, nemlig den blå glitter, som I kan se i flasken. Den hedder DJ Rue Blue og der vil komme swatches af den i næste uge. Det samme kommer der med den anden lækre neglelak, også fra Apepal4. Den hedder Morning Glory.

Som I måske kan se, så er neglene matte, men jeg har lavet prikker med mit dotting tool og min alm toplak, så prikkerne skinner. På accent neglen har jeg brugt et sugerør til at puste neglelakken ud med.

Jeg er vild med farverne, men jeg kunne godt have lavet noget bedre med lidt mere tid. Jeg kan dog godt lide den matte toplak på Morning Glory med prikkerne. Det var nu bare ikke mat tema denne fredag desværre..

Jeg har brugt CND Stickey Base, Essie - Matte About You og Poshé - Topcoat.

Sussi

(lakkerne fra Appeal4 er tilsendt som gave)

0 kommentarer:

Send en kommentar