tirsdag den 24. september 2013

Test: Ciaté - Corrupted Neon Manicure.


Jeg har testet (endelig fik jeg min UV light lommelygte med posten fra Kina - til 5 kr) Ciaté's Corrupted Neon Manicure. Sættet består af:

Cha Cha Cha (neon neglelak i en skøn koral/orange farve)
Glitter pulver i orange
UV toplak i mini størrelse.

Jeg har glædet mig til at teste dette sæt, bare for at se om det virkelig virkede det der lyspjat. Jeg havde ikke læst på pakken, at glitteret var lysende ved UV lys, så jeg kom også toplakken ovenpå det og det så bare ikke smart ud, så jeg måtte lave min accent negl om igen. Pff.

Jeg startede med 3 lag Cha Cha Cha, den var virkelig nem at ligge på, men nøj den dækkede bare ikke, så ja 3 lag måtte der til. Så det tog en del tid at tørre. Derefter kom jeg et godt lag Cha Cha Cha på på min ringfinger og dryssede neon glitteret ud over og rystede det overskydende af. Til sidst gav jeg de andre negle et lag med UV toplakken.

I alm lys.

I UV lys.
Neglelakken Cha Cha Cha og glitteret er i sig selv smukke. Det er en flot neon neglelak, som ser mere neon ud på neglen end den gør i flasken. I UV lyset kan man se alt! Man kan se, at jeg har ramt lidt ved siden af neglene og jeg kunne ha photoshoppet det pænere, men synes, at I skulle se det som det ser ud. Især neglen med glitteret er lidt sjusket. Jeg ved ikke om det er fra da jeg fjernede det igen, eller om det er glitteret, dere får det til at se sådan ud. Det er flasken med glitteret jeg holder i hånden, så man kan se hvor meget det egentlig lyser i UV lyset.

Jeg synes det er sjovt at lege med. Man kan jo tegne med toplakken, så der kommer figurer, eller mønstre frem i UV lyset. Nu er det ikke så tit, jeg kommer steder hvor man har sådan et UV lys stående (i dagplejen, på arbejdet og hjemme hos diverse veninder), så for mig vil det nok ikke komme på så tit. Men for Jer der går i byen i weekenden ville det her da være noget. Er sikker på, at man ville lægge mærke til det.

Så alt i alt synes jeg at det er spændende, især glitteret, men det er måske ikke noget for alle. Med mindre man har et UV lys i sin gildesal.

Sussi

(produktet er tilsendt til anmeldelse - meningerne er vores egne)


0 kommentarer:

Send en kommentar