tirsdag den 8. oktober 2013

Ciaté - Jewelry Box


Så er det tid til den sidste af de 4 Ciaté lakker jeg købte på udsalg hos Ciate.com. Jeg fik 4 for ca. 120 kroner. Dét er et tilbud!

Dagens neglelak hedder Jewelry Box og må indrømme, at jeg blev noget overrasket, da jeg fik prøvet den, for jeg havde forestillet mig, at det var en sort jelly neglelak (altså gennemsigtig) med glitter. Men da jeg fik den på viste den sig at være små sorte glitter stykker i en klar base med større stykker glitter i forskellige farver.

Da jeg havde fået taget billederne her, fik jeg lyst til at prøve den igen over en lys neglelak, måske en guld eller grøn holo, så det får I at se en anden dag. Jeg har lagt 3 lag på billederne her, for det er svært at få den til at dække helt. Hvis I klikker på billedet kan I nemmere se, at det er små sorte glitter stykker og ikke neglelak den består af. Det ser helt specielt ud. Jeg var faktisk ikke så glad, da jeg fandt ud af hvad den egentlig var, måske mest fordi jeg havde forestillet mig noget helt andet, men nu glæder jeg mig bare til at prøve at bruge den på en anden måde end først til tænkt.

Jeg er helt vild med de farvede glitter stykker og det var også dem, som fik mig til at købe den, så jeg var glad for at de levede op til mine forventninger.

Jeg har naturligvis også lagt et lag mat toplak på...


Jeg vil gerne lige sige, at jeg har taget billederne i haven mens der stadig var sol og varme, så nyd billederne og glem det kolde blæsende vejr udenfor.

Sussi

1 kommentarer:

Katrine Mørk sagde ...

Den er virkelig fin. Overvejede den selv da Ciate havde udsalg

Send en kommentar