tirsdag den 15. oktober 2013

Nails Inc - Old Bond Street

Nails Inc - Old Bond Street. (Klik for at se billedet større.)
Dagens neglelak er fra et mærke som vi kun har prøvet én gang før (klik her). Det er Nails Inc og hvorfor vi ikke har prøvet det mere, ja, det fatter jeg heller ikke. Jeg var til event hos Sephora hvor vi blev præsenteret for jule og vinter nyheder for denne sæson. Nails Inc var med og vi fik denne skønhed med hjem.

Jeg må indrømme, at jeg elsker blå og denne farve er ingen undtagelse. Påførelsen var perfekt. Den dækker fint ved 2 lag og både pensel og konsistens af selve lakken er der ingen finger at sætte på. Den var lidt svær at fotografere, for den havde det med at se næsten lilla ud på nogle af billederne. Jeg har valgt ikke at tage toplak på, da jeg ville vise hvor fin og skinnende overfladen er i sig selv.

Denne lak kan købes som en del af et sæt fra Nails inc. som hedder The Icons og ser sådan her ud:

Foto: Nailsinc.com

Sættet kan købes i Sephora (dog kender jeg ikke prisen). I sættet er det mini udgaver af lakkerne, hvor jeg har en full size på billederne.

Jeg fik prøvet en af de andre flotte glitter lakker fra Nails Inc's jule sæt og vil vise Jer dem i næste uge. Hvis I følger med på Instagram kan I se en video af netop den glitter lak jeg prøvede. Hvis ikke I følger med, kan I finde os ved at søge på Neglenymfer under brugere.

Lige til sidst vil jeg vise Jer Old Bond Street med en af mine yndlings Indie lakker ovenpå, nemlig Glitter Girl fra Lush Lacquer.



De næste 3 dage er det Maja der vil hygge om Jer, og jeg er ved at blive syg, så det bliver dejligt med lidt "ferie", dog skal jeg stadig på arbejde.

Sussi

Følgende produkter er modtaget som gave:
Nails Inc - Old Bond Street.

0 kommentarer:

Send en kommentar