tirsdag den 29. oktober 2013

Nimbus manicure.


Dagens manicure er lavet med en teknik, som jeg har set flere steder efterhånden, men først nu selv har prøvet. jeg faldt over en tutorial hos Nailasaurus, som viste hvordan hun gjorde det. Jeg skal helt klart prøve det igen, lige så snart jeg får købt noget ren acetone.

Link til Nailasaurus Nimbus tutorial her.

For at lave denne type nail art, skal man starte med at male ens negle i en basefarve og jeg har valgt min i hvid, mest fordi den får farverne til at fremstå tydeligere, men også fordi at fx hudfarvet neglelak for det til at se mærkeligt ud og mørke farver bliver, ja for mørke til de farver jeg har valgt til designet.

Jeg har brugt:
Vatpinde, 
OPI Thinner (neglelakfortynder), 
en malerpalette med små huller til at hælde neglelakfortynder i, 
et stykke plastiklomme til test,
Barry M - Bright Purple,
American Apparel - Mount Royal,
Essie - Blanc til basen.



Jeg fik ikke helt det resultat, som jeg forventede, men jeg tror, at med ren acetone og lidt øvelse vil det komme til at se bedre ud. Jeg vil også prøve at blande flere farver så det er mere sammenhængende.

Benytter du Instagram og prøver at lave et af de designs vi har prøvet, så kan du altid tagge os @neglenymfer så vi kan kigge forbi dit design. Husk at vi også opdaterer på Instagram ofte, så besøg os på #Neglenymfer

Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar