mandag den 11. november 2013

Læsning til den kolde tid..


Har man ikke råd til et dyrt abonnement på Nail It!, men stadig gerne vil have noget god læsning, kun om negle og neglelak osv, kan man kigge forbi Nail It!'s hjemmeside.

Her kan man:
- se en masse tutorials på alverdens nail art.
- læse en masse artikler om negle trends og nyheder inden for neglelak verdenen
- se de kendtes negle
- finde links til blogge, du bare MÅ læse
- og har man råd, kan man tegne et abonnement.

Jeg har fået 4 blade indtil videre med posten, og selvom meget af det er reklamer, så er der faktisk en masse spændende læsning og en masse inspiration til nail art og neglelak indkøb.

Jeg leder altid efter inspiration til bloggen og elsker at prøve nye teknikker og tutorials af, så den her side, er bare lige noget for mig. Jeg tror nemlig ikke jeg får råd til at fornye mit abonnement. Det skulle bare lige prøves. Man kan dog købe bladet hos sin lokale bladpusher, hvis man vil se det an inden man køber et abonnement. Man skal bare spørge efter det, det er til at få fingrene i.

--------------------------------------- KLIK HER! ---------------------------------------

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar