mandag den 4. november 2013

Nimbus vol. 2


Jeg er simpelthen blevet bidt af Nimbus designet og dette er mit andet forsøg. Jeg har fået flere kommentarer, altså positive, fra både han og hunkøn. Tænk at noget så simpelt kan se så "avanceret" ud. Når jeg siger, at jeg har lavet det med acetone og vatpinde, og så bare prikket løs, bliver folk overraskede.

Denne gang har jeg lavet det med lidt flere farver og også brugt hvid igen for at samle det lidt igen, give det et bedre helhedsindtryk.

Jeg har brugt:
Barry M - Bright Purple (lilla)
American Apparel - Mount Royal (blå)
Essie - Mojito Madness (grøn)
Essie - Blanc (hvid) både bare og hvide prikker.
Acetone, som jeg hælder op i en malerpalette med små huller fra Søstrene Grene
Vatpinde
Plastiklomme til at blande acetone og neglelak på

Jeg overvejer, at lave en video guide til denne manicure, da det er super nemt og det er laaaaang tid siden, at jeg har lavet en video. Noget I ville være interesserede i?

Sussi

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kæmpe ja tak til video :)

Anonym sagde ...

Ja, ja, ja, skønt med video

SANNE sagde ...

Jaaah, mægtig gerne, hvis du altså orker det. :)

MajaFT sagde ...

JAAAA, MEGET gerne video :-D
Skal klart prøve det her!

Send en kommentar