torsdag den 28. november 2013

Pigede Lyserøde Julekugler



Dagens indlæg, var ment som gårsdagens indlæg, men af en eller anden grund blev det ikke udgivet ? 
Så nu får I det bare idag, og så vil jeg se om jeg kan finde tid senere til, at lave en længe tiltrængt videotutorial. Det er vist ved at være en evighed siden sidst, og jeg synes det er hyggeligt at vise jer designs via video. 
Men denne manicure er inspireret af de fine julekugler man kan købe i fx illum, magasin eller andre butikker på denne årstid. Jeg ved godt at lyserød nok ikke er den mest julede farve, men nogle gange må man også prøve noget nyt ;)
Først har jeg lagt 2 lag af en lyserød lak, så har jeg ventet på at det blev helt tørt, hvorefter jeg har tegnet et skæl-lignende mønster med en sølv neglelak. Da det var tørt lagde jeg et lag glitterlak på for at give dem lidt ekstra jule-stemning. Hele designet er sluttet af med et lag toplak, for at det holder bedre. 
Jeg kan rigtig godt lide det, og jeg vil helt sikkert prøve at lave et lignende design med mere traditionelle julefarver. :)

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar