søndag den 24. november 2013

3. uge vinder i efterårs konkurrencen.


Jill står for ugens vinder og hun har prøvet at genskabe efterårsstemningen med guld glimmer og blomster. Mønstret har hun lavet med Konad og basen er fra OPI og hedder Pros & Bronze.

Vi går ind i sidste uge og sidste chance for at bidrage til efterårskonkurrencen. I næste weekend kommer den sidste uge vinder og derefter en afstemning og så er det Jer,, læsere som skal bestemme den endelige vinder. Husk, at du allerede nu kan sende dit bidrag til konkurrencen, på konkurrence @ neglenymfer.dk (altså uden mellemrummene).

Og til den skarpe læser så... JO ... det var i går, at jeg skulle have skrevet, men efter en lang dag på loppemarked gik jeg lige på hovedet i seng. Jeg har også været på loppemarked i dag og i morgen tager jeg så til London med min veninde Ea. Lover, at vise lidt af min tur på Instagram, så hvis ikke I allerede følger Neglenymfer på Instagram, så er der måske nu du skal gøre det :D

Håber jeg finder lidt lækkert med hjem.. Om et par uger kommer der igen et blog salg.

Sussi

1 kommentarer:

Felia sagde ...

Godaften igen. :)

Tak for endnu et rigtig godt blogindlæg. Hver gang jeg har læst et af dine indlæg får jeg lyst til at prøve på mig selv – det er bare (desværre) sådan, at jeg ikke altid har alle de forskellige lakke som du bruger, selvom jeg er ved at have en del efterhånden.

Send en kommentar