fredag den 6. december 2013

Fælles Fredag: Grønne Fingre..

Fra venstre: Essie - Pretty Edgy, Ciaté - Mattnificent toplak, China Glaze - Emerald Sparkle
Så er mine fingre grønne og i julestemning. Jeg har glædet mig til at skulle lave jule negle og hvorfor ikke starte ud med  noget simpelt. Grøn med grøn glitter på og så lige lidt mat toplak oveni hatten.

Som I kan se i billedteskten herover, så har jeg brugt:

Som base på alle neglene (under glitteren, da den er lidt gammel og lidt tynd efterhånden) har jeg valgt min Essie - Pretty Edgy (2 lag). Det er alt alt for længe siden jeg har haft den fremme. Den har den gamle tynde pensel og en konsistens der er noget nær perfekt. Det er bare en absolut yndlings neglelak. Så smuk.

På ring-,tommel- og langefingeren har jeg derudover lagt 2 lag China Glaze - Emerald Sparkle, som jeg ar haft i en del år efterhånden. Er så glad for at jeg fik købt den og den kommer frem fra gemmerne hver december. Den er dog blevet en anelse tynd, men ved 2 lag og en base under er den som ny igen. Den har den fineste grønne glitter i en mørkegrøn base.

Som nogle af jer nok ved, hvis I følger bloggen, så er jeg afhængig af mat toplak og måtte virkelig slå mig over fingrene for ikke også at komme mat toplak på glitteren. Jeg nøjedes dog med at komme den på Essien. Jeg har brugt min nye matte toplak fra Ciaté og den hedder noget så sjovt som Mattnificent. Jeg havde problemer med at Essie's - Matte About You gav små hvide prikker på neglene når den tørrede på flasken og kom med over på neglene, det har jeg ikke prøvet endnu med Ciaté's.



Ciaté - Mattnificent har jeg fået tilsendt af PR.firma

I morgen holder vi fridag, men på søndag er Maja tilbage med.. ja.. det ved jeg ikke :P Husk at tjekke de andre tøsers blogge herunder.

Sussi


1 kommentarer:

ellinor sagde ...

hvorfor kan man ikke stemme?

Send en kommentar