fredag den 3. januar 2014

Fælles Fredag: Naked


Så fik jeg endelig færdiggjort ugens Fælles Fredag manicure og temaet er naked, nøgen, nude eller hvad du nu kalder det. Næsten helt naturlige negle, men altså med en neglelak der matcher ens hudfarve, derfor naked. Jeg blev inspireret af hjertet på accent neglen af et billede jeg så i et neglelak, kan desværre ikke huske hvor. Jeg er jo kæmpe fan af prikker, da noget så simpelt og nemt kan have en smuk og kraftfuld effekt.

Jeg har brugt følgende:

Basecoat: Sally Hansen basecoat
Base: OPI - Tickle My Frenc-y
Prikker: OPI - Skyfall (mørkrød), Appeal4 - Pink Torn (pink), Barry M - Strawberry Icecream (lyserød)
Topcoat: Poshé

Og så har jeg brugt 2 prikværktøjer/dotting tools med forskellige størrelse dutter til prikkerne.


Nu, når jeg har jeres opmærksomhed, vil jeg lige sige, at I måske også savner Maja lidt for tiden, men hun er lidt travl med eksaminer her i januar, så onsdage og torsdage vil der være lidt tomt på bloggen. Håber I kan holde mig ud lidt endnu :D

Huske forresten at kigge forbi de andre tøser og se hvad de har fundet på til dagens tema.

Sussi


3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ringfingeren er så flot! :)
- Snomme.blogspot.dk

Nikoline sagde ...

Hvor er de fine! Elsker de lilla prikker ;)

www.nelliescloset.blogspot.com

meditation sagde ...

uh, er vild med de dots der :)

Send en kommentar