mandag den 6. januar 2014

Sussi's 2013 favoritter.

2013 bød på en masse nail art og nye lakker. Vi fik nye bekendskaber og ikke mindst en masse oplevelser. 2013 bød også på en ny trend, som jeg har været ekstremt glad for, nemlig tekstur lakkerne. Jeg er også ret glad for, at jeg fik tid til at stable min ide om Fælles Fredag på benene. De fredage har været med til, at holde min kreativitet i live. Det er ikke altid lige nemt at finde på hver dag ;P

Det har været et hårdt år for os begge og der er sket en masse i vores liv. Maja blev gift i sommers og har været travl med sin uddannelse. Så derved har jeg også haft en masse at se til.

Vi har prøvet en ny model af, hvor vi hver især har faste dage om ugen. Jeg har mandage og tirsdage, Maja onsdage og torsdage og så skiftes vi til at lave Fælles Fredag og Søndags Spam. På den måde har vi styr på hvornår vi skal have noget klar til bloggen og så også en fast fridag om ugen til familien. Den model vil vi fortsat køre efter i 2014.

Jeg har fundet lidt frem til Jer med nogle af mine favoritter fra 2013, det er både yndlingsneglelak og nail art jeg har lavet i årets løb.



Yndlingslakker 2013:
1. Ciaté - Regatta
2. Isadora - Sugar Crush (black, coral og wine crush)
3. P2 Sand Style, China Glaze Texture og Kiko Sugar Mat lakker
4. Dollish Polish - Sugar Rush
5. China Glaze - Water You Waiting for

Yndlings nail art 2013:
1. Nimbus
2. Saran Wrap
3. Prikker
4. Tekstur gradient
5. Splatter

Godt Nytår til alle vores dejlige læsere!

Sussi

1 kommentarer:

SANNE sagde ...

Vil bare lige sige at I er min yndlingsnegleblog! :) Og at jeg synes I gør det SÅ godt, for jeg kan godt huske hvordan det er at ha' job og baby på een gang. Jeg havde ihvertfald ikke fået blogget et eneste ord. Så stor ros til jer, og jeg glæder mig meget til endnu et negleår. :)

Send en kommentar