tirsdag den 7. januar 2014

Color Club - What a draq + China Glaze - Polarized.


Jeg har før vist Jer China Glaze Polarized, men aldrig Color Club - What a draq. Jeg bruger den tit som base, da det er en fantastisk sølv lak. Den dækker ved 2 lag og det er ret godt, når man tænker på at den er lys. Det er lang tid siden jeg har haft Polarized fremme og at se den ovenpå What a draq får den virkelig til at poppe. Da jeg testede den i sin tid, var det uden en base og den var ikke så fremtrædende. Synes den er smuk med de mangefarvede glitterstykker blandet i.

Polarized var en del af China Glaze Prismatic kollektion og kan fås for ned til så lidt som 3 dollars.
What a draq er en ældre sag, men kan stadig købes for ca. 5-10 dollars.

Sussi

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er godt nok et flot kombi! :)
men jeg må dog rette dig, i har før vist color club - What a draq på bloggen :)
http://www.bloglovin.com/frame?post=2156830511&group=0&frame_type=b&blog=722301&link=aHR0cDovL25lZ2xlbnltZmVyLmJsb2dzcG90LmNvbS8yMDE0LzAxL2NvbG9yLWNsdWItd2hhdC1kcmFxLWNoaW5hLWdsYXplLmh0bWw&frame=1&click=0&user=0

http://nicenails-byastrid.blogspot.com/

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak Astrid. Jeg er vist gået hen og blevet senil. :P

Sussi

Send en kommentar