torsdag den 16. januar 2014

Lynet McQueen - Negledesign






"Fart! Jeg er fart!" med disse ord starter den film, som siden sommeren 2013, har kørt på repeat herhjemme. Det er selvfølgelig Disney Pixar filmen Cars eller som den så fint hedder på dansk, Biler. Det er hovedpersonen Lynet Mcqueen, som har inspireret til denne manicure. Filmen er ganske udemærket, selv efter de første 50-80 gange. 
Det er længe siden jeg desideret har tegnet noget på mine negle, så bær lige over med fejlene.

Hold nu op hvor har jeg savnet at lave andet en bare en basis manicure. Jeg kan virkelig mærke at det betyder meget mere for mig at lave de tegnede manicurer. Jeg føler mig meget mere tilfreds, end når jeg bare har lagt neglelak på. Jeg tager også ofte mig selv i at håbe, at nogen kommenterer på manicuren, fx når jeg handler eller er i byen. 
Jeg skal se om 2014 ikke bliver året, hvor jeg rigtig får mig taget sammen til at lave nail art hver uge. Det håber jeg i hvert fald at det bliver.

- Maja

Husk at du kan følge os på instagram, IG: Neglenymfer, hvor der vil snart komme konkurrencer for vores instagram følgere.

3 kommentarer:

SANNE sagde ...

WOW! Jeg tror også jeg har set filmen ca. 100 gange, og jeg synes stadig den er supergo'! Jeg skal vise min 20-årige søn dine negle, det vil han elske, for han er mega-fan af filmen. Superseje negle! :)

Karen Louise sagde ...

Fedt! En skam man ikke selv kan lave noget tilsvarende. Min 3 årige søn ville forgude mig! Omvendt er jeg sikker på, at han vil insistere på også at få sådan nogle flotte negle...

Camilla - Cfashion sagde ...

Den film har vi godt nok også set mange gange! Men høre den sig ikke bare til, hvis man har små drenge børn ;-)
Hvis jeg havde sådanne negle, ville min søn blive vildt misundelig...tror jeg :-)
/Camilla

Send en kommentar