fredag den 17. januar 2014

Fælles Fredag: Go-to mani.


Så blev det endelig fredag igen og tid til endnu et Fælles Fredag indlæg. Denne gang er emnet Go-to manicure og hvis man har fulgt med i bloggen i længere tid, ved man at min er prikker. Det er noget af det mest simple og nemme at lave og det var det første jeg tænkte på, da jeg så dagens emne. Jeg har så valgt at kombinere det med et af mine andre favorit designs, nemlig Nimbus.



Jeg har denne gang lavet det med en vatpind (en "ende" til hver farve") og en lille skål med acetone. Kan anbefale acetone frem for neglelakfjerner, sidste gang brugte jeg neglelakfjerner og der skulle der mere til før lakken blev fortyndet nok. Kan også anbefale at man køber acetonen i f.x Rema1000 og 15 kroner for en liter frem for at bruge det dobbelte i Matas. (lesson learned!!)

Jeg har brugt 3 farver fra Depends forårs kollektion, og på mandag kan I læse en anmeldelse af 6 fra kollektionen inkl disse. Det var skønt at komme lidt neon på neglene igen efter et langt efterår og korte dage uden lys.

Jeg har brugt:
Basecoat: Sally Hansen
Base: Essie - Blanc (2 lag)
Prikker:
Depend - 392 (tyrkis)
Depend - 394 (lyserød)
Depend - 395 (neon koralrød)
Topcoat: Sally Hansen
Neglebåndsolie: CND Solaroil
Håndcreme: CND Scentsation

Husk at kigge forbi de andre tøsers blogge og se hvad deres go-to mani er.

(Depend produkterne i indlægget er tilsendt fra PR firma)

Sussi



0 kommentarer:

Send en kommentar