mandag den 20. januar 2014

Nailart: Streger


Jeg ved at keg fik skrevet, at der i dag kom anmeldelse af Depends nye forårs kollektion, men jeg havde så glemt at min Film Quiz er flyttet fra tirsdag til mandag, så jeg kommer seeeent hjem i aften. I stedet kommer anmeldelsen i morgen 

I dag har jeg så et billede af mine negle i dag, som jeg lavede i weekenden. Det tog kun 10 minutter (oversat: 1 time). Jeg blev inspireret af et billede jeg så på Google en dag. Jeg vil sige at dette design kræver et par ting:

- Planlægning. Lav evt en skitse på papir over hvilke design du vil lave så du har noget at kigge efter. 

- Koncentration. Og en art brush - en lang tynd pensel. Fås med og uden neglelak. Jeg bruger en fra Inglot (købt i Polen). 

- Tålmodighed. Og masser af den. For det tager lidt lang tid. Især med den første hånd. Og selvfølgelig hvis man ikke er så god til at bruge sin anden hånd. 

Dette var mit første forsøg og synes det blev ok, men hvis jeg skal prøve igen, vil jeg måske forsøge mig med det dersens planlægning. For så kan man på forhånd se hvad der er pænt/hvad man kan lide. 

Jeg har brugt:
Basecoat: cnd stickey
Hvid: Essie - Blanc (2 lag)
Blå: h&M - Blue my mind
Rød: Essie - alligator purse
Topcoat: seche vite

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar