fredag den 21. februar 2014

Fælles Fredag: Striber



Denne uges tema i Fælles Fredag er striber og nogle ville måske sige "hmm kedeligt", men jeg ville tage chancen med et par regnbuefarvede negle. 

For mig symboliserer de flere ting, men mest af alt viser de min støtte til et comunity som desværre har virkelig dårlige vilkår, selv i dette århundrede. 

Lesbiske, homoseksuelle, biseksuelle, transseksuelle osv. Alle har ret til at være hvem man er, uanset hvem man elsker!

Til mine gaypride negle har jeg brugt følgende:

Base: Sally Hansen 
Hvid base: Essie - Blanc (1-2 lag)
Blå: Essie - Butler Please
Grøn: Essie - Pretty Edgy
Gul: H&M - Being on the A-list
Orange: Misa - Too much gossip
Rød: Inglot art liner - 33
Toplak: Ciaté - Mattnificent

Jeg har duppet en klat af hver farve, startende med den blå i midten, og malet med en tynd pensel en tynd streg i hver farve. 

Bagefter har jeg dyppet en lang tynd pensel i acetone og trukket hen over farverne, så de blev lidt udtværede. Efter det fik lov til at tørre et par minutter, afsluttede jeg med min matte toplak. 

Er selv ret vild med resultatet og har fået flere komplimenter fra folk i dag. Især mænd. Hmm hehe. 

Elsker simpelthen den matte toplak. Den får neglene til at føles super bløde. 

Jeg opdaterer i dag fra min mobil, så jeg kan ikke linke til de andre tøser før jeg kommer til en rigtig pc senere i aften. 

Rigtig god weekend. 

Sussi

Psssst... Kig forbi bloggen i morgen, der er noget lækkert til jer. 

1 kommentarer:

Quyen sagde ...

Jeg kan virkelig godt lide tanken bag neglene, men jeg kunne heller ikke lade være med at tænke på bolsjer. Fine er de! :)

Send en kommentar