mandag den 10. februar 2014

OPI - DS Extravagance



Dagens neglelak har jeg faktisk tit på og det er en af mine absolut favoritter. Det er naturligvis OPI - DS Extravagance, som er en skøn holo lak med en dyb rød/lilla bærfarve. Jeg har taget billederne med min telefons kamera under spot lamperne på mit arbejde i dag, da de er perfekte til holoer, især i dette solløse vejr. 

Lakken er faktisk en gave fra min svigerinde, som havde den med hjem fra ferie. Tusind tak og god smag hun har i lakker. Jeg kunne sagtens ønske mig flere af OPIs DS lakker, for jeg har bestemt ikke råd. De er normalt lidt dyrere end alm OPI lakker. 

De er dog i sortimentet i bla Magasin, men kan ikke huske prisen. Tror den er mellem 150-175. Puha ik. Så er Ebay nok billigere. 

Jeg skal på et lille eventyr i dag, som I kommer til at høre mere om i morgen. 

Go mandag!

Sussi



0 kommentarer:

Send en kommentar