torsdag den 6. marts 2014

Depend Gellak - Forår/Sommer 2014


For nogle uger siden modtog jeg disse fantastiske gemakker fra Depend. Men som I nok ved har jeg haft drøn travlt på studiet, og mine negle er bestemt ikke il at vise frem. Men jeg har fundet en løsning så I kan få lov til at se nogle billeder. 
Da jeg fandt mit kamera frem for at tage billeder af lakkerne, ville det pludselig ikke tænde, jeg tog det med til en fotohandler, som sagde at det lignede at bundkortet var brændt sammen i det. Så pt står jeg uden et ordentlig kamera. Jeg er derfor nødt til at tage billeder med enten min telefon eller min iPad, til vi får sparet sammen til et andet kamera. 
Men I skal få nogle billeder alligevel, desværre er kvaliteten af billederne ikke som jeg ønsker, men det kan jeg ikke gøre så meget ved lige nu. 
Alle lakkerne på dette billede er creme i deres base, jeg har kun lagt et enkelt lag, og de fleste dækker rigtig flot, men især de grønne kunne godt have brugt et lag mere.
Jeg skriver navnene genlancere herunder, nr 1 er øverst oppe.
1. Candyfloss : en smuk sart rosa, som jeg synes er rigtig flot til foråret.
2. Pink Daisy : der et lidt mere pink i denne end i den forrige, stadig et den sart i farven, men lidt mere lyserød. Jeg ka umiddelbart bedst lidt Candyfloss af disse to, og det er nok den jeg kommer til at bruge mest. 
3. Sweet Purple : en pastel lilla, som desværre ikke matcher min hudfarve særlig godt, jeg tror man skal være lidt mere solbrændt for at den er rigtig fin. 
4. Pink Candy : her er der kommet gang i farverne, ikke noget med at være afdæmpet, jeg er vild med den, jeg forestiller mig at den ville være flot både på hænder og fødder, mens man ligger henslænget på en liggestol ved en pool. 
5. Delicious Pink : dette er en af de lakker jeg helt sikkert ville lægge endnu et lag på, men farven er fantastisk. Den er slet ikke pink som den forrige, men er nærmest fuchsia farvet, jeg synes den er virkelig smuk. 
6. Romantic Plum : en af de lidt mere dæmpede farver, det er i mine øjne mere en efterårsfarve end en sommerfarve. Fordelen ved den er, at den passer sig rigtig fint til fx arbejde, hvor jeg har en ide om at pink candy ville skrige mere i øjnene. 
7. Fashion Plum : endnu en af de mere dæmpede farver, og den ville som den forrige nok egne sig godt i et arbejdsmiljø. 
8. Orchid Purple : så er der kommet lidt mere knald på farverne igen, jeg er helt forelsket i farven, men har lidt svært ved at se hvornår jeg skulle bruge den. Det på trods af at den er fabelagtig, og at jeg føler mig meget tiltrukket af farven. 
9. Fresh Mint : denne farve minder rigtig meget om nogle af de tidligere forsøg på at genudgive Essies greenport, så hvis man godt kunne lide den farve, så er det her en rigtig god mulighed for at få noget lignende, og så holder det endda rigtig længe. Jeg er STOR fan af denne farve. 
10. Turquoise Calm : jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg synes den et eftetårsagtig eller forårsagtig. Der er noget over farven som siger mig at den hører til efterårskollektionetne, men noget andet i mig synes at det sagtens kunne bruges her om sommeren. Jeg tror jeg vil lytte til den sidste fornemmelse og forsøge at integrere den i mine forårs/sommer manicurer. 



Husk at alle gellakkerne skal hærde i LED-lampen, for at opnå det holdbare og højglans look. Prisen ligger på 79 pr stk 

Jeg har også en hel håndfuld af disse med glitter, men dem må jeg vente med at skrive om til senere, jeg skal nemlig hente min dreng lige om 5 minutter. Men glæd jer, dem med glitter er mine absolut yndlings, jeg ville ønske jeg kunne have dem på hver dag. 

- Maja

Tingene i indlægget er tilsendt til anmeldelse, men meningen omkring produkterne er altid vores egne.

0 kommentarer:

Send en kommentar