mandag den 3. marts 2014

Isadora Nyheder.


Isadora har lavet en kollektion med perlemors lakker i forskelllige sarte nuancer. Lakkerne er meget gennemsigtige og kræver 3 eller flere lag for at dække. Der er ikke meget farve i i lakkerne og alene kan man næsten ikke se farven. Derfor har jeg lagt de 3 jeg har fået på over hinanden på neglene på billeder herover. Øverst og tættest på neglebåndene er Glorious (lys koral), den lidt grønne i midten er Dragonfly, og længst ude på spidsen er Ray of Light, som er en meget meget meget lys lavendel.

Jeg har lavet en test af de 3 lakker med forskellige baser under.
1. Første test er med en hvid base under. Jeg har brugt Essie - Blanc
Som I kan se, så er det svært at kende dem fra hinanden. Der er ikke meget farve der kommer til udtryk ovenpå en hvid og derfor heller ikke på en bar negl. (2 lag af hver ovenpå)


2. I anden test ville jeg finde en neglelak med en farve der matchede hver enkelt for at bringe farven lidt frem.
Jeg synes jeg har ramt OK godt, når man tænker på, at jeg ikke har alverdens farver til rådighed. Jeg synes faktisk rigtigt godt om hvordan de ser ud ovenpå disse lakker. (2 lag af hver ovenpå)


3. Tredje test var den jeg tænkte ville bringe farverne mest frem, nemlig over en sort neglelak. Jeg synes lakkerne minder lidt om "drinks" lakkerne fra Rimmel. Ikke farverne, men den måde de opfører sig på. Man kan helt klart se alle de fine spil i lakkerne over den sorte. Jeg har brugt Isadora Black Lacquer som base. (2 lag af hver ovenpå)




Til sidst vil jeg vise jer et samlet billede med alle tests..


(lakkerne i dette indlæg er sendt til anmeldelse)

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar