fredag den 28. marts 2014

Fælles Fredag: Negative Space


Puha jeg nåede det lige! Denne fredag var det faktisk en af mine ideer, men da det kom til dage, havde jeg ikke nogen ideer til designet.

Negative Space går ud på, at man viser dele af neglen uden neglelak. Det kan være striber (som jeg har lavet), eller mønstre, figurer osv. Mulighederne er uendelige. Tag et kig på google's image seach eller kig på hvad de andre tøser har fundet på i dag via linksene nederst i indlægget.

Jeg har valgt at bruge 3 nye lakker fra Nailstation (som bliver anmeldt i starten af næste uge). Jeg har lavet en gradient med en makeup svamp og derefter har jeg fjernet lakken i striber med en tynd pensel og noget acetone. Man kan også bruge nail art tape til formålet. Jeg har bare ikke tålmodighed til det tynde tape. Det blev derfor ikke helt så lige, meeeeen det har alliegevel sin charme..

Jeg er ikke 100 procent tilfreds med resultatet, men jeg tror nu, at jeg vil prøve igen en anden gang med denne type nail art.

Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar