mandag den 31. marts 2014

Anmeldelse: Nailstation (pasteller).


Til jul anmeldte jeg røde lakker fra Nailstation og skrev lidt om dem. De er et forholdsvist nyt mærke i Danmark og kan købes her:


Gossip i Ny Østergade (København) og Trois Pommes (Hellerup), for andre forhandlere kan man kontakte Asui Agency på 28 35 33 53.

De koster 115 kroner stk. og de fører også neglepleje med samme pris.


Jeg har fået lov til at prøve disse 5 pasteller, Sugar-Free, Guimauve, Cerise, Double-Gum og Lightening Lemon. Nailstations flaske er rigtig fin og let, penslen er god og låget rart at holde. Farverne er rigtig fine og på nær Sugar-Free er de alle creme lakker. Jeg ville dog gerne ha set en blå nuance i sættet frem for 2 lyse røde, selvom de er forskellige. Alle lakkerne er vist uden toplak. Jeg har brugt Sally Hansen basecoat.


Sugar-Free:
Lakken er lidt af en laksefarvet shimmer med fin hvid glitter stykker. Konsistensen er en anelse tynd, men allerede ved 1. lag dækker den overraskende godt. Den flyder ud på neglen og fordeler sig fint. 2. lag dækker næsten helt, men den skal dog bruge et tyndt 3. lag. Der kom kun enkelte striber i lakken. Pga den tynde konsistens, skal man ikke have for meget på penslen ad gangen ellers flyder den for meget ud over det hele.



Guimauve:
Farven er lyserød uden shimmer og konsistensen i denne lak var bedre end Sugar:Free. Den var nem at ar bejde med og 1. lag dækkede rigtig godt. 2. lag dækkede helt og der var ingen striber i lakken. 


Cerise:
Denne lak er en rigtig sart pastel lyserød uden shimmer. Konsistensen var også en anelse tynd, og der var nogle enkelte striber ved 1. lag. Dog dækkede den helt ved 2. lag og den fordelte sig rigtig godt på neglen. Striberne forsvandt helt. Det er ikke altid, at sådan en lys farve dækker ved kun 2 lag, så det er positivt. 


Double-Gum:
Lakken er en mint grøn pastel uden shimmer. Konsistensen er lidt tynd og gav lidt striber ved første lag. Den flyder en smule, men tørrer man penslen lidt af gør det ikke så meget. Ved 2. lag dækker den helt og der er ingen striber tilbage. Jeg bruger dog et tyndt 3. lag til at dække en bule jeg kom til at lave... ups. Synes farven er frisk og ikke så sart og pastel agtig.


Lightening-Lemon:
Lakken er en fin pastel gul og igen er konsistensen lidt tynd. Der kommer få striber ved 1. lag og den kræver 3 lag før den dækker helt. Det er helt normalt med så lyse farver. Det var den sværeste at arbejde med, men det var det værd. 

Generelt: Det gode ved disse lakker var, at de var nemme at arbejde med trods den tynde konsistens. De dækkede flot, når man tænker på hvor lyse farverne er. Man kan også føre penslen over samme sted flere gange uden at der kommer striber. 

De farver jeg brugte til Fælles Fredag designet d. 28/3 var Cerise, Lightening-Lemon og Double-Gum.

Jeg havde problemer med, at låget ikke sad på penslen når jeg skruede det af, men det er der råd for. Det sker nemlig med alle mærker, så man behøver ikke, at gå i panik over det. Man skriver bare låget på igen stramt og så skruer det af igen og så sidder det igen fast på penslen. I får lige et billede af det.



Jeg har lavet et design med de 5 pasteller, som kommer på bloggen i løbet af ugen. Håber på, at kunne lokke varmen og forårsvejret frem.

Produkterne i dette indlæg er tilsendt til anmeldelse, men meningerne er mine egne :D

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar