onsdag den 30. april 2014

App's på Neglene





Som mange andre holder jeg af at bruge min smartphone, jeg har den altid på mig, og bruger den gerne flere gange om dagen. I sidste uge viste jeg et par billeder på instagram (@Neglenymfer) af en manicure jeg var ved at æave, det er den jeg vil vise jer i dag. Det er et par af de apps som jeg bruger ofte. Indrømmet, jeg har lagt Candy Crush lidt på hylden, fordi jeg blev en smule for afhængig.
Jeg besluttede mig for at apps var endnu et design som passer rigtig godt til korte negle, fordi de så fremstår næsten lige så kvadratiske som egentlige apps på telefonen.


Desværre krøllede toplakken en af neglene, jeg må simpelthen have været for utålmodig og ikke ladet det tørre nok. Det må jeg lige være obs på næste gang.

- Maja

1 kommentarer:

SANNE sagde ...

Super fint, virkelig imponerende. :)

Send en kommentar