mandag den 7. april 2014

Sephora: Sommer nyheder


Sephora er gået i Brazil ekstase og alle deres nyeste produkter, har pang på farverne. Selv mascaraen er tyrkis med gul accent! Gang i gaden og der er lagt op til en farverig sommer. Lakkerne jeg har fået lov at teste er ingen undtagelse.

Sephora's flasker er halvrunde og lidt flade. Penslerne er sat skævt på i forhold til låget, så det er lidt udfordrende at holde penslen (som er flad) i den rigtige vinkel til neglen. Ved ikke om det er med vilje og om de har tænkt, at det er smart eller noget...


Comic Time!
Farven er en stærk gul og selve konsistensen er tilpas tyk. Den flyder fint og fordeler sig godt på neglen. Den dækker ok ved 1. lag og har få striber. 2. lag dækker næsten helt og et 3. tyndt lag får den til at dække helt. Jeg har ikke brugt toplak. Den er en anelse lysere end f.eks H&M's Being on the A-list.


Art Attack
Farven er lime grøn/lys wasabi med små guld shimmer flage glitter. Den er en anelse tyk, så den var lidt sværere at arbejde med end Comic Time! Den dækker ok ved 1. lag men der kommer en anelse striber, da lakken ikke flyder helt ud pga tykkelsen. Den dækker helt ved 2. lag og der er ingen striber i lakken. Jeg ved ikke helt om jeg synes om farven. Det er en af dem man bare elsker eller hader.


M-Maybe
Lys lakse farvet neglelak med skøn konsistens. Den flyder bare rigtig godt på neglen. Den dækker overraskende godt af en lys farve ved 1. lag og ved 2. lag dækker den helt. Jeg er normalt ikke til lakker med orange base, men denne er tilpas lys til, at det faktisk set ok ud til min hudfarve.


Blah Blah Blah!
Farven på denne lak er i virkeligheden en anelse mørkere. Den var lidt svær at fotografere, selv i dagslys udenfor. Den er ligesom M-Maybe super i konsistens og den fordeler sig også godt på neglen. Den er sjovt nok en anelse fesen i farven ved 1. lag, men den dækker perfekt og er som farven i flasken ved 2. lag.

Yndlings: M-Maybe og Blah Blah Blah!

Sussi

(produkterne i indlægget er tilsendt til anmeldelse, men meningerne er mine egne)

0 kommentarer:

Send en kommentar