mandag den 5. maj 2014

Glitter Gal - Red 3D holo


Dagens lak, har jeg byttet mig til, til bytte/negle hygge dag. Det var den søde Ina, som arrangerede 2 bytte dage hos hende, hvor man kunne slæbe sine uønskede lakker med og så bytte med nogle af de andre. Der blev selvfølgelig også snakket en masse om neglelak. Rigtig søde piger og rigtig skøn hygge. Jeg kom hjem med 12 lakker og kom af med ca 20. Jeg har ikke tal på det. Arrangementet blev planlagt på Facebook gruppen Lakhovederne, så er du til neglelak, så kig derind. Det kan være du bliver inspireret.

Lakken er jo en perfekt rød holo. På billederne har jeg 2 lag og den dækker helt. Jeg har ikke fået renset rundt i kanterne, for billedet skulle tages med det samme inden solen smuttede igen. Jeg har den nu på mine tånegle og glæder mig til, at solen kigger frem igen, så den kan komme til sin ret.

Sussi

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Øj hvor er den bare fin - og som den glitre fint i solen.

Unknown sagde ...

Så snyggt! Jag gillar verkligen Glitter Gal.

Sanne sagde ...

Åhh, den har jeg længe overvejet at købe, virkelig fin rød, og så holo! :)

Send en kommentar