onsdag den 25. juni 2014

Depend Sommer Lakker

Her er lidt sommernyheder fra Depend. Jeg skulle egentlig have testet dem for noget tid siden, men jeg har haft ret meget eksamensstress i de sidste par uger, så neglelak har der ikke været så meget af, men her kommer lige et par ord om de forskellige neglelakker.
Alle lakkerne er creme base og på ingen af lakkerne har jeg haft lagt toplak, så de er virkelig skinnende i sig selv.



402:
Jeg har lagt 3 lag for at få den dækkende, en helt neutral sandfarvet. Den passer rigtig fint til min lidt lyse hudfarve.




403:
Jeg har lagt 2 lag for at få den dækkende, farven er isblå, og det kommer nok ikke bag på nogen, at jeg er helt vild med denne farve. Det er min nr. 2 yndlings i denne kollektion, den er bare så flot, og det er imponerende at den kun kræver 2 lag når det er så lys en lak. Basen er creme, lige som alle de andre jeg har testet i denne omgang.



404:
Jeg har lagt 3 lag for at få den dækkende, men man kunne nok godt have sluppet afsted med 2, jeg synes bare jeg på billederne kunne se lidt i gennem, hvorfor jeg lagde et mere. Det her er min 3. yndlings, den er helt fantastisk, den har den helt rigtige himmelblå.

405:
da jeg åbnede æsken, var denne lak desværre i stykker, så den kan jeg ikke vise jer nogen billeder af.





406:
Jeg har lagt 2 lag for at få den dækkende. Dette er min absolut yndlings i denne kollektion. Den er helt perfekt, den minder mig om Essie Greenport og OPI Mermaid Tears, den er helt fortryllende at kigge på, og så synes jeg den er helt perfekt på sommerens negle.



407:
Jeg har lagt 2 lag for at få den dækkende, hvad er en Depend kollektion uden en Barbie pink, denne har selvfølgelig også en. Jeg har fået nok for denne gang af Barbie pink, men skulle jeg få en trang til det, så ved jeg i hvert fald hvilken lak jeg skal tage på.



408:
Jeg har lagt 2 lag for at få den dækkende, dette er en nude, lettere hudfarvet. Da jeg lagde den på, syntes jeg bestemt ikke at den passede til min hudtone, men efter jeg har set billederne, er jeg kommet lidt i tvivl, måske den ikke var så skidt som jeg troede.



409:
Jeg har lagt 4 lag for at få den dækkende, endnu en lyserød, denne er dog mere sart og delikat i nuancen, og passer bedre til mit humør lige for tiden. Den er forårs frisk, men kan stadig godt bruges ind i sommeren. Skulle man have en holo-toplak, er jeg sikker på at den lige ville løfte den op og gøre den helt perfekt på tæerne her i sommersolen.



410:
Jeg har lagt 3 lag for at få den dækkende, denne pastel lilla er ligesom den foregående lyserøde lak mest en forårs lak, men jeg kan godt se den brugt om sommeren også. Den er rigtig flot og nem at arbejde med. Det kan sagtens være at jeg kunne have nøjedes med kun 2 lag, men jeg ved af erfaring at de meget lyse lakker gør sig bedst på billeder hvis man lægger de ekstra lag.



411:
Jeg har lagt 3 lag for at få den dækkende. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal kalde denne farve, for den er hverken helt koral eller helt orange, den er et sted lige i mellem, og jeg er ikke så vild med nuancen, og jeg synes ikke den passer til min blege hud. Jeg forestiller mig at den er væsentlig pænere på en hånd som er lækker og solbrun.



412:
Jeg har lagt 2 lag for at få den dækkende. Den ser næsten helt plastik-agtig ud på neglene, det er en blå-lilla creme lak, den er virkelig flot og dækker helt perfekt efter de 2 lag. 



413:
Jeg har lagt 2 lag for at få den dækkende. Jeg synes dimpelthen denne lak er gudesmuk på billederne, den ser rigtig indbydende og lækker ud. Lilla kan godt være lidt en farlig farve, da man skal passe på med at gøre den for mørk, for så synes jeg det er en efterårsfarve. Denne har dog ramt plet, så den passer i sommerens tema, hvor der gerne må være lidt mere knald på farverne.

- Maja

produkterne i indlægget er tilsendt til anmeldelse, meningerne er altid mine egne.

0 kommentarer:

Send en kommentar