fredag den 27. juni 2014

Fælles Fredag - Tekstur

Her er dagens Fælles Fredag, jeg kunne simpelthen ikke vælge hvad jeg skulle lave, så jeg endte med at lave 2 forskellige.


Den første er OPIs teksturlak - Get Your Number Jeg elsker den blå farve, den er så magisk at se på. Desværre har jeg lidt et ambivalent forhold til de teksturlakker. På den ene side ser det super lækkert ud, på den anden side føler jeg at det hænger fast i mit tøj.




 Den anden manicure jeg lavede var med Ciates caviarsæt i guld. Jeg ELSKER det. Det er så elegant, og jeg kunne kigge på det i en evighed. Desværre holder det ikke så længe, faktisk begyndte de at falde af allerede efter første håndvask. Men flot ser det ud.


- Maja


Sørg lige for at kigge hvad de andre har lavet til denne uges Fælles Fredag.



1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Er viiiild med den blå OPI. So amazing!!

Jeg er selv nail art blogger, hvis i har lyst så tjek den ud her: http://justnicenails.blogspot.dk/

Send en kommentar