mandag den 30. juni 2014

Isadora - Orange Flash


Dagens neglelak er en lækker en af slagsen fra Isadora. Den hedder Orange Flash og er en orange der vil noget. Den har en fin shimmer og en kraftig farve, der får ens sommerbrune hud til at se endnu lækrere ud.


Jeg har ikke før været så glad for orange, som jeg har været indtil nu denne sommer. Det er som om flere mærker, har fundet vejen til mit hjerte gennem orange neglelak. Jeg har aldrig før fundet en orange lak som jeg kunne lide, men i år har der allerede været flere. Orange Flash fra Isadora er en drøm at påføre og jeg har brugt 2 lag denne gang. Den har en fin shimmer, som kun ses tæt på, en den giver lidt liv til lakken, selvom den ikke er tydelig. Neon vil jeg ikke kalde den helt, men det er så tæt på som muligt.


Isadoras lakker har alle en bred pensel med en let rundet kant, der gør det fantastisk let at påføre lakken nemt. Holdbarheden er rigtig god og prisen er 69 kroner stk. Find den i fx Magasin, eller smut en tur til Malmø eller Helsingborg og få dem til 69 svenske og spar lidt.

Sussi

(produktet er tilsendt til anmeldelse, men meningerne er mine egne)

0 kommentarer:

Send en kommentar