mandag den 9. juni 2014

Nailstation: Sommer farver


Nøj, hold fast og se lige disse lækre sommer farver fra Nailstation! Jeg har i skrivende stund alle disse lakker på og kan slet ikke få øjnene væk fra dem. Farverne er neon eller meget klare. Navnene på farverne er:

Fra venstre:
I Love Paris (neon pink)
Get the Jet (klar blå)
Front Row (neon rød/orange)
Street Style (neon grøn)
Emirati Lady (klar lysesrød)


I love Paris:
Nok min absolutte favorit af de 5. Og også den mest neon af dem alle. Den pink neon farve, skal bruge 2-3 lag for at dække. Man kan ane neglen igennem, men den er bare gude smuk i solskin. Den tørrer mat, så den har brug for et lag toplak for virkelig at skinne. Jeg har brugt Seche på alle neglene.

Get the Jet:
Det er bare svært, at lave en neon blå. Selvom den er utrolig flot og klar i farven, så bliver den altså ikke neon. Men det er så tæt på som muligt. Jeg synes farven er flot til en solbrun hud, og selvom min ikke helt er derhenne ad endnu, så komplimenterer den flot min brune hud. Denne krævede 2 lag for at dække.

Front Row:
Denne er virkelig orange og meget neon. Den er desværre en anelse gennemsigtig, men det er ikke noget et ekstra lag ikke kan klare. (jeg brugte 3). Den tørrer også mat, hvilket også er en god indikator på, at det er en neon.

Street Style:
Endnu en af de 5, som er neon. Grøn er jo typisk også en god farve at lave neon af. Forventede måske også, at den var lidt mere neon, men er nu godt tilfreds. Den dækker overraskende godt og kan nøjes med 2 lag.

Emirati Lady:
Jeg undrede mig lidt over den lyserøde i æsken og var spændt på, at se om den også var neon. Jeg må indrømme, at jeg ikke helt synes den er neon. Det er dog en flot og klar lyserød farve. Den passer også fint til de andre farver. Denne var også kun 2 lag.

Alt i alt en fantastik lille sommer kollektion. Lakkerne er 3-free og koster 115 kroner stk og fås i udvalgte førende modebutikker.

Sussi

(produkterne er tilsendt til anmeldelse, men meningerne er vores egne)

1 kommentarer:

Alt og Ingenting sagde ...

Hold nu op, hvor er de flotte! Jeg er især vild med den grønne :D Hvilke butikker kan de købes I?

Send en kommentar