fredag den 6. juni 2014

Fælles Fredag: Is


Desværre blev dagens is udfordring ikke helt det jeg havde håbet på. Jeg havde planen om en gradient regnbueis, men da jeg ikke kunne finde den rette lyserøde, min OPI Alpine Snow og kun havde en meget mørk brun neglelak, måtte jeg ty til mine akryl farver. Jeg blandede en lyserød og fandt en hvid og brun som passede. Desværre samarbejdede akryl farverne og svampen slet ikke og det tog en evighed at få malingen af rundt om neglene igen. Jeg er næsten helt hudløs og måtte redigere lidt i billedet for at fjerne både malling som ikke kunne komme af og røde pletter på huden, som kom af at skrubbe. Tommelfingeren lavede jeg selvfølgelig en kæmpe ridse i inden toplakken var tør! Bare ikke min dag. øvøvøv.

Sussi



2 kommentarer:

Unknown sagde ...

I like this design, the colors go together really well.

Maibritt J sagde ...

den skriger da regnbue is :D rigtig sjov ide :)

Send en kommentar