mandag den 2. juni 2014

Sommer must-haves!


Jeg har samlet lidt af mine sommer favoritter, både fra i år og klassikerne. For mig, hører der altid følgende til min sommer:

Holo
Glitter
Neon
Shine
&
Tekstur

Jeg har altid holo lak på tåneglene hver eneste sommer. Der er bare noget specielt ved at kigge ned på fusserne og uanset hvor sjove tæerne ser ud, er der lækker holo på neglene. Color Club har lavet nogle af de flotteste af slagsen. Der findes dog et utal af mærker der laver fantastiske holo lakker, f.eks Nfu Oh.

Glitter lakken må gerne være i en klar base, så man kan peppe sin sommer manicure op til en fest hurtigt. Det må gerne være farverig glitter og jeg er bare faldet for glitter lakkerne i Deborah Lippmanns Jewel Heist kollektion og ikke mindst Glitter & Be Gay. Prøv bare at Google navnet og savl.

Neon er måske den type neglelak, som man mest forbinder med sommer. Måske fordi solbrun hud og neon ser fantastisk ud (i hvert fald 1000 gange mere fantastisk end neon og bleg vinter hud). Hvert år lancerer de fleste mærker (med respekt for dem selv) en kollektion med neon farver. Igen i år har China Glaze lavet en og jeg synes det er forfriskende med lidt mindre pang farver. En neon gradient eller ombre ville være perfekt til strandturen.

Tekstur er en af de få trends som jeg virkelig har taget til mig. Jeg elsker simpelthen den ru overflade og ville ønske jeg havde råd til at købe mig alle de tekstur lakker der findes (næsten). O.P.I har lavet nogle skønne sommer pang farver i deres velkendte tekstur formel. Mums. 

Nails Inc. har lavet en lækker kollektion med gel effekt lakker. De har ikke kun en fantastisk finish og skinnende overflade, men også nogle skønne farver. Hvis man ikke er til neon, kan man i stedet vælge nogle lakker med et flot skinnende finish.

Til sidst har jeg også valgt at tilføje Ciaté's chokolade neglelakfjerner. De dufter simpelthen så skønt og flasken er så luksus lavet i glas, at man får lyst til at have den stående fremme. Ciate.co.uk har i øjeblikket et Flash Sale hvor du både kan få lakker og tilbehør til halv pris. (husk dog at det koster noget at fragte det til danmark).

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar