mandag den 18. august 2014

Isadora's efterårs nyheder.


Isadora har allerede nu deres efterårsfarver i butikkerne. Der er 4 farver og det er typiske efterårsfarver. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Jeg elsker nemlig efterårs farverne. Det er måske dem jeg glæder mig mest til hvert år. Isadora har dog valgt at komme lidt glimmer og glitter i deres efterårs lakker, så de ikke er kedelige.

Isadora's lakker har en bred pensel med en afrundet kant. Deres lakker er stort set altid i en god tykkelse og er nemme at påføre. Holdbarheden er god og med base og top holder den op til en uge. Lakkerne kan købes i Magasin og koster 69,-. Isadora laver også en gel med en UV top som ikke kræver en lampe. De er altid med på den nyeste trend og har både tekstur, krakelering og andet godt i sortimentet.



Black Coffee er en rig mørkebrun shimmer lak. Den var en drøm at påføre og har brugt 2 tynde lag for at dække helt. Jeg er ikke den store fan af brun, men det kan være du er? Synes dog at denne er lidt mere spændende med shimmer end en alm creme lak.

 

Autumn Leaves var lidt svær at fotografere. Det er en glitter lak med en mørk lilla base. Der er små guld flager i, der i sollyset kommer til at gengive nogle af de farver man finder på efterårets blade. Jeg synes det er en fin kombination af meget mørk lilla og guld. Jeg har brugt 2 lag og trods den store mængde glitter flager, var den også nem at påføre.



Belle Beige er den eneste creme lak af de 4 og jeg var spændt på, at se om den var svær at påføre, som lyse farver kan være. Udover lidt bobler i lakken (hvilket er helt min egen skyld, da jeg ikke havde fået vasket al acetonen af mellem farveskift), så fordeler den sig fint på neglene. Jeg har kommet 2 tynde lag på. Farven passer faktisk ret godt til min hudfarve, men det er selvfølgelig individuelt hvilken nude lak der passer til én.



Purple Prune er min favorit af de 4 nye lakker. Det er en mørk lilla shimmer lak. Den har en sort base hvilket gør den mere spændende og dybere i farven. Lilla er måske en af de sværeste farver at fotografere, så farven ser korrekt ud på billeder, men denne ser sådan her ud i virkeligheden. Super smuk. Jeg har brugt 2 lag.

Alt i alt en meget typisk kollektion af efterårs farver. Den hudfarvede lak er blevet mere almindelig i efterårs kollektioner efter den er brugt en del de sidste par år i mode verdenen (altså på neglene til mode shows).

Sussi

(lakkerne i dette indlæg er sendt til os fra Isadora til anmeldelse)


1 kommentarer:

SANNE sagde ...

Den sidste er også min yndlings, den kunne jeg godt finde på at købe. :)

Send en kommentar