torsdag den 21. august 2014

Vintage Rose




Jeg har forsøgt mig med et vintage rose design, det er forholdsvis simpelt og hurtigt at lave. Basen er 2 lag af en lyseblå lak, og roserne er malet på med akryl maling. Jeg bruger akryl maling fra "citadel", som er et warhammer mærke, det fungerer rigtig godt, og de har et virkelig flot udvalg af farver. 

Jeg har også optaget en video af det, den uploader jeg når jeg har fået den klippet til. 

Der er gået lidt sport i at lave blomster design, jeg øver og øver mig, jeg vil rigtig gerne være god til at tegne blomster især så de ligner rigtige blomster. Jeg tror dette er min bedste udgave indtil videre, men der er stadig plads til forbedring. 

- Maja 

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

"Jeg bruger derfra citadel, som er et warhammer mærke" hehe, det måtte jeg sltså google!! Fattede overhovedet intet af hvaddet skulle betyde ;-)
Jeg er vild med designet, og må altså snart overtale mig selv til at prøve at male blomster. Det er bare det, at jeg ikke har udviklet mig siden børnehaven, på det område ...

SANNE sagde ...

Jeg håber du lave en tutorial for de er simpelthen så flotte. :)

Send en kommentar