fredag den 22. august 2014

Fælles Fredag - Untried

Det bliver en noget usædvanlig fortolkning af denne fredags tema. Jeg ville have uploadet en video af et design, da det er noget jeg endnu ikke har gjort under fælles fredag, men for første gang ville youtube ikke samarbejde med mig, det er bestemt også "untried" før, heldigvis da. Men det har gjort det væsentlig sværere for mig idag. Jeg havde ellers sat mig ned med det i morges kl 8, men da klokken blev 13 og vi skulle afsted på besøg hos min mormor, så gav jeg op, og besluttede mig for at prøve noget andet.

skygge

 sollys


Så dagens fortolkning af "untried" bliver noget så simpelt, som en neglelak jeg endnu ikke havde prøvet. Det er nok det kedeligste jeg endnu har fundet på, og jeg håber godt nok ikke jeg behøver snige mig sådan uden om en udfordring igen. Men I kan glæde jer til i næste uge, hvor jeg får chancen for at gøre det godt igen og virkelig udfolde mig.
Neglelakken er fra China Glaze og hedder Cleopatra, den er købt i sommers mens jeg var på interrail, i Beograd, hvor de havde et utal af lækre China Glaze lakker til billige penge.

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar