tirsdag den 7. oktober 2014

Essence: Be My Lucky Star (183)


I dag har jeg endnu et af mine indkøb fra min sommerferie i Berlin, at vise Jer. Denne gang er det en neglelak fra Essence. Det er et af de billige mærker, man kan købe i drugstores a la Matas rundt omkring i Verden. Faktisk er de skandinaviske lande nogle af de eneste hvor man ikke kan finde Essence mærket. Klik her for at se deres Store Locater.

Dagens neglelak hedder Be My Lucky Star og det er naturligvis en tekstur lak. De kalder den selv en Sparkle Sand effekt lak. Den tørrer derfor mat, og med de store glitter stykker i kommer den til at sidde fast i tøjet. Derfor har jeg efterfølgende taget en toplak på. Glitteret i lakken er små korn, samt større holo agtige glitter stykker. Jeg havde håbet, at den var farvedækkende nok til, at jeg kunne komme 2-3 lag på og den så ville dække helt. Men desværre tror jeg den er mere ment som en toplak. Derfor har jeg valgt, at komme 1 lag OPI - Alpine Snow på først.


Da jeg kom den på og sad og tog billeder, kom jeg til at tænke på hvor meget det færdige look lignede et lignende look jeg lavede med Ciaté - Locket over en hvid base.


Ok så ikke helt. Ciaté Locket har ikke holo effekt i glitteret. :D

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar