mandag den 10. november 2014

Nicole by OPI: Sand in My Shoes


Jeg er slet ikke færdig med tekstur lakkerne. Jeg har stadig en masse fra i sommers, som jeg ikke har testet endnu. I dag har jeg en af dem jeg købte, da jeg i august fra i London. Jeg har altid synes at Nicole by OPI har været lidt kedelige, men deres Roughles lakker (deres svar på tekstur) er jeg altså ret vild med. Og ja jeg er generelt vild med alting tekstur, så jeg var ikke så svær at overtale til at købe denne her. Jeg har i forvejen My Cherry Amour fra NOPI, som jeg faktisk troede, at jeg havde testet, men desværre. Til gengæld har I noget at glæde Jer til.



Navn/nummer: Sand in My Shoes
Mærke: Nicole by OPI
Farve & tekstur: Gul tekstur lak med rød mat glitter.
Dækkeevne, antal lag: 2
Konsistens: medium/tyk
Pensel: Rund og medium tykkelse
Tørretid: 15-20 min 
Pris: Det varierer fra 50,-
Mængde: 15ml

Hvor kan den købes: Normalt kan NOPI købes på tilbud i Bilka, Føtex, Kvickly osv. Dog har jeg ikke set Roughles varianterne. Denne her købt i London.

Antal stjerner: 4 stjerner. Jeg er vild med, at den er anerledes. De eneste jeg har det minder om er Kiko's tekstur lakker.


Jeg ville prøve, at stampe oven på tekstur, og synes faktisk godt om resultatet. Her er hvad jeg har brugt:

Stempelpude og skraber (fra Ebay.com)
Stempelplade: Princess 14 fra Moyou London (ca 50,- hos Moyou)
NOPI Sand in my shoes
Moyou Danmark rød stempel neglelak (50,- hos Moyoudanmark)

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar