tirsdag den 27. januar 2015

Born Pretty Store: Mønster




Vi har fået lidt forskelligt neglelir hjem fra webshoppen Born Pretty Store. Der er en masse forskellige nail art ting til billige penge og hvis du bruger vores kode, får du ovenikøbet 10% på din samlede betaling.

I dag har jeg testet en af stempel pladerne. Jeg har haft lyst til at prøve at stemple med flere farver på samme tid, så det fik jeg prøvet i dag. Det var faktisk ikke så svært, men det var lidt svært at få plads til 3 farver uden de flød for meget sammen. Er ret imponeret over dem, som laver regnbuefarvede stempler. På ringfingeren har jeg brugt en lyserød i midten, men farven kom lidt for tæt på basen, så den kan ikke rigtig ses.

Jeg har brugt:
Basecoat: Duri Rejuvacote
Base farve: Isadora - Candy Store
Rød stempelfarve: Moyou Danmark - rød
Lyserød stempelfarve: Moyou Danmark - lyserød
Hvid stempelfarve: Moyou Danmark - hvid
Toplak: Seche Vite
Mat toplak: Ciaté Mattnificent
Stempel: Born Pretty Store D14. kan købes her.


Jeg fik også en jule tema stempelplade samt nogle sjove overskægs water decals, som jeg vil prøve senere.

Desværre har jeg på billedet knækket hele 3 negle, så jeg filede dem alle ned efter jeg havde taget det. Så på fredag vil I se nogle ynkelige korte negle til Fælles Fredag. Heldigvis har Maja noget til Jer i morgen.

Sussi

Produkterne er tilsendt til anmeldelse fra Bornprettystore.com

1 kommentarer:

Maria fra En verden af kunst sagde ...

De er blevet flotte, jeg kan godt lide farvevalget og stemplet :-)
Øver mig for tiden med stempler og fik lavet fjer i går.
God aften herfra.

Send en kommentar